niedziela, 3 marca 2013

Prezenty, prezenty!

Witam Was w kolejny piękny dzień :)
Marzec to dla mnie miesiąc pełen urodzin mojej rodziny i znajomych. Uwielbiam urodziny, mogę wtedy obdarowywać wszystkich prezentami! Pierwszy prezent powstał dla koleżanki Ciiiiii mam nadzieję, że tu nie zagląda, bo urodziny dopiero jutro a ja nie mogłam powstrzymać się przed pokazaniem Wam co wymyśliłam.


Jubilatka jest wielką miłośniczką kotów, tak jak ja.


 Na rogach tacy dodałam reliefy Pastą Ruvidą. Zastanawiam się czy przyciemnić jeszcze reliefy, czy zostawić je takie delikatne ...


 Do tacy dołączę kartkę, którą zrobiłam ze wspaniałych papierów Stamperii, które ostatnio zawitały u nas w Decokreacjach Papier do scrapbookingu 'Motyle' 

'
Miało być prosto i efektownie. Jak myślicie spodoba się? :)

2 komentarze:

  1. Spodoba :) Jest skromnie i jest efektownie! Hm, ja bym przyciemniła reliefy (delikatną szarością) ale to już byłaby moja wizja, nie autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zdecyduje się na delikatne szarości;)

    OdpowiedzUsuń