niedziela, 24 marca 2013

Wielkanocne tworzenie

Witam Was bardzo słonecznie :)

Gdy jest słońce to nawet ten śnieg mi nie bardzo przeszkadza. Jakiś czas temu miałam wątpliwości czy nie powinnam wrócić do zdobienia bombek ale na szczęście słońce wiele zmienia mam nadzieje, że nie opuści nas za wcześnie. Polubiłam ozdabianie wydmuszek. Tak szybko można je ozdabiać a przy tym wzory na jajka są właściwie nieograniczone. Zobaczcie moje pomysły na wydmuszki gęsie:


Wydmuszka indycza. Zastanawiałam się co można z nią zrobić, kiedy ona sama jest już urocza. Postanowiłam nakleić na nią tylko kaczeńce i małe motylki.  
 
 I cała kolekcja wydmuszek. Ta niebieska po środku to najprawdziwsza kraszanka, wykonana przez koleżankę mojej babci. Ogromny talent i precyzja! Moje jajeczka to nic w porównaniu do niej.

1 komentarz:

  1. Śliczne pisanki. A mnie zima dołuje i nic mi się nie chce. Nawet tych świąt nie czuję. I pomysłów brak... Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń