niedziela, 18 sierpnia 2013

Przyleciałam

W ostatnim poście odleciałam z trampkami. Dziś pokażę Wam kilka prac, które do tej pory udało mi się zrobić:) 

  Skrzynia ślubna została wykonana dla Edyty i Huberta. Do jej stworzenia użyłam  Masy Darwi Extra Light oraz stempli silikonowych.
Napis zrobiłam używając szablonów  oraz konturówki 3D.
Ostatnio dostałam zamówienie na kolejną ślubną skrzynkę. Karolina poprosiła mnie o znalezienie obrazka z dziewczynką i chłopcem w czarno białych odcieniach. Znalazłam w internecie takie oto zdjęcie i wkomponowałam je w papier koronkowy, który wcześniej już wykorzystałam w projekcie skrzynki dla Michasi. Całość dopełniły perełki, które dokleiłam w kwiatkach.  

 
Moja mama poprosiła mnie o zrobienie prezentu dla swojej dobrej koleżanki. Pomyślałam tym razem o bransoletce. Wykonałam ją w ten sam sposób jak reliefy przy skrzyni ślubnej Edyty i Huberta. Dodałam jedynie perełki Perlen Pen.

 Chustecznik to również zamówienie Karoliny z okazji Dnia Matki. Bardzo proste a urocze:)
 A ten chustecznik powstał na pokazie w Decokreacjach. Połączyłam tutaj chyba 3 różne serwetki. Rybki i latarnie są wypukłe dzięki Masie Darwi Extra Ligh. Piasek i dno dorobiłam Pastą Ruvidą.  Chustecznik powędrował do Mikołaja tworząc komplet do stołeczka, który pokazywałam Wam kilka postów niżej.


 Na zamówienie powstał kolejny stołeczek. 
Tutaj bawiłam się w domalowywanie motywów pod okiem Pani Joli.


 Torbę ozdobiłam testując preparat do tkanin z firmy Renesans. Wykorzystałam tutaj 3 różne serwetki. 
A w lipcu wesoło było u nas w Decokreacjach. Zobaczcie efekty naszych kreatywnych wakacji:






  Uf, sporo tych zaległości. Mam nadzieje, że spodobały Wam się moje projekty:)
 Zapraszam do komentowania :)

2 komentarze:

  1. Witam po długiej nieobecności. Piękne rzeczy stworzyłaś. Najbardziej spodobała mi się bransoletka. Po prostu oczu nie mogę oderwać!!!
    Chustecznik, choć skromny, jest przeuroczy. A domalowania na stołeczku, w życiu bym nie pomyślała, że to nie cały motyw z np. serwetki. Super! Mam też torbę do ozdobienia ale tak się na mnie patrzy jak wyrzut sumienia, bo coś pomysłów brak. Pozdrawiam, serdecznie - Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Gosiu gdzieś nam Pani zaginęła! Dziękuje za komentarz widzę, że u Pani też kilka nowych prac pojawiło się. Mam nadzieję do szybkiego zobaczenia :)

      Usuń