sobota, 31 sierpnia 2013

Zabawa z transferem na tkaniny :)

Witam Was w te ostatnie wakacyjne dni. Mi na szczęście został jeszcze miesiąc leniuchowania, chociaż wykorzystam go bardzo aktywnie. W kolejny weekend czeka mnie Międzynarodowy Festiwal Teatrów Niezależnych „PRO-CONTRA”w Szczecinie. Z tej okazji postanowiłam zrobić torby promujące nasze teatry. Zafascynowana działaniem Preparatu do transferu na tkaniny dostępnym wyłącznie w sklepie www. decokreacje.pl zaczęłam działać. Oto efekty: 

 Torba jest dwustronna. Zaznaczę, że materiał przed transferowaniem powinien być raz przeprany, ja niestety tego nie zrobiłam i myślę, że to jest przyczyna nie do końca wyraźnego druku. Efekt jest jednak dla mnie zadowalający.
 Ale zacznijmy od początku. Aby zrobić transfer na tkaninach należy wybrać grafikę (kolorową lub czarno białą) wydrukować ją na drukarce laserowej w lustrzanym odbiciu. Preparat sprawia, że pigment z drukarki przechodzi na materiał. Transferowane tkaniny można prać w pralce w niskich temperaturach, chociaż raczej będę bawiła się w pranie ręczne :)
 
Efekty tak mi się spodobały, że postanowiłam przetestować transfer na koszulkach. I udało się! Kupiłam białą koszulkę bawełnianą i wybrałam sobie grafikę. Tym razem koszulkę raz wyprałam i rzeczywiście druk wyszedł ciemniejszy. 

Jak Wam się podoba? Przyznam, że jest to ciekawa alternatywa dla koszulek, które potrafią kosztować ponad 40zł bo mają ładny nadruk. Gładką koszulkę możemy kupić już za 15 - 20zł a preparat do transferu również nie kosztuje wiele a jest bardzo wydajny. Ponieważ nie wiem jak zareaguje moja skóra w kontakcie z materiałem, który wchłonął ten preparat biegnę wyprać moją koszulkę. Do zobaczenia :)

2 komentarze:

  1. super wyglądają, zwłaszcza ta koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszła Ci zabawa. Kupiłam u Was torbę bawełnianą i zupełnie nie mam pomysłu. Coś tam się rodzi ale w bólach :)

    OdpowiedzUsuń